Checka Bloggen♥♥^^

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Typ världens största orm♥(En annakonda)

Av jessiepessie - 3 maj 2012 18:24

Hallo Blöggen♥ Eee....ee jo jag hade en video jag ville visa♥ Här är den:Hehe skrek flera gånger när jag såg den såg den 3 gånger! Hehe Aaaaaahh!!!!! En msp bild kanske också? Här:      Så Nya saker  Titta Profilen man kan ha 3 bästisar så bli gärna min bästis! Fast vill ha Elsacool 123 som bästis vi känner varran irl♥                                                                                                                                                                                                                  





















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessiepessie - 17 juni 2012 13:54

Heej Srry för inget bloggande    Ja, ja  jag har en liten bild på en kramis kanin                                   Hehe Emmm.. Ja nu ska jag titta på tv!!                                                                                           ...

Av jessiepessie - 12 juni 2012 06:31

Haaj hajj hallå! Jag hittade igår ett nytt spel som GT elr Habplats ja så jag tänkte vrf inte blogga lite om det så det blir lite mer poppis! Ja dåså sidan heter --->>Laup<<--- Klicka ni där så kmr ni dit tror jag men ni som läser min blo...

Av jessiepessie - 6 juni 2012 07:04


Heej här kmr en bild ni ska gissa vem det är på bilden: Svar Baklänges:zomeG aneleS   ...

Av jessiepessie - 3 juni 2012 12:45


Heej! Jag Har inte bloggat på länge jag vet! Srry  Jaja Iallafall börjat panfu igen!! Tjohoo! Jag har saknat Panfu skit mycke så tänkte börja och Anna10 min goda vän på panfu(Hon är Janina101 på msp) Jag har saknat dig(Om man då inte räknar med msp d...

Av jessiepessie - 31 maj 2012 16:01

Jag Har varit på LÄGER SKOLA!!!!!! Tjohooo Aja inte så roligt i dag men kom hem från läger skoolan idag vi fick inte ha något med datorer elr så har inte kunnat blogga men det har varit skit kul jag och tjejerna i min klass fick typ det bästa rummet ...

♥Datorn vill Chatta♥

Presentation


Jag är en Tjej som Bloggar om mitt MSP liv! Och lite annat!

♥Länkisar♥

Besökare sen Torsdagen 2012-03-22

räknare
besöksräknare

Test Gubbe På MSP

Om ni har en vän som skulle vella Testa MSP behöver hon/han inte göra någon gubbe Jag har gjort en Test Gubbe en tjej men strunnt i funnkar vell ändon Här är Användar namnet och Lozzen:  Regler:

1. Man får inte byta lozzen

2.Anslut inte til din Mail

3.Använd inte test gubben på din blogg!

 

Puss och kram KORTIFLMER:)-;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

♥Mail kontakt♥

JessiePessie@live.se

 

Kontakta mig om ni har frågor eller annat!

♥Gästboken♥

Omröstning

Hur länge har du spelat msp(ungefär hur länge)?
 1-3
 Ungefär 1 år
 Nästan 2 år
 lite mer än 1år
 lite mer än 2 år
 6 månader( Ett halv år)
 Vet Inte själv
 Längre elr inte lika länge som alternativen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Blögg music♥


Sök i bloggen

♥Klocka♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flying Angel Heart

Ömm

Pixel Icons