Checka Bloggen♥♥^^

Alla inlägg under april 2012

Av jessiepessie - 29 april 2012 08:44

Haaj, Haaj på er! Jag har börjat blögga på blogg.se♥ Inget hjärtan då men klicka


---->BLOGG<---- klicka där så kmr du till framsidan till blogg.se men klicka

---->HÄR<---- så kmr ni till min blögg! Herrå!




 

Av jessiepessie - 28 april 2012 15:46

Heei♥ Jag vill börja blögga på blogg men asså någon som vet hur man får in en header där? Hehe ses (Jag kan blogg.se men vet inte hur man lägger in en header!)




 

Av jessiepessie - 28 april 2012 08:41

Heei! Jag har inte blöggat på en vecka srry för det men här kmr en bild: Hehe Glitterfy.com Kilcka ---->>GLITTERFY<<----   Jeehh Hehe ses nu ska jag käna på msp  föresten släppt 14 av Min syrra är en vampire                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             














Av jessiepessie - 21 april 2012 09:14

Hallöj nu är bloggandet tillbaka igen! Aja jag tänkte känna mer pengar på msp nu men ni kanske har set min nya Design den är gjord av Johanna399 (På msp då heter hon så) Hmm.. Jag har släppt 9:an av min serige "Min syrra är en Vampire" Se gärna den serigen! Aja Jag funderar på pixlr skolan om jag ska visa hur man gör en header i Pixlr!



Igår började det en ny tjej i min klass hon hette Kajsa och hon är jätte snäll men min BFF och jag gör typ ingenting nu Jag och hon kanske bara är med varandra på rasterna och pratar! Men ses i msp!



 

Av jessiepessie - 19 april 2012 19:17

Hej hej, den som bloggar nu är inte JessiePessie, utan den som gjort hennes nya header! Jag har då fixat en header (design) och en hejdå skylt som ser ut såhär:

 

Och headern ser ni nog hur den ser ut :) Men kolla gärna in min blogg: http://johanna-olsson.bloggplatsen.se och, nej, det är ingen i riktiga livet blogg, det är en msp blogg. Men det var väl allt jag ville berätta, hejdå :) //Johanna399 (på msp)

Av jessiepessie - 19 april 2012 18:10

Heej! Jo jag har inte bloggat på länge! Srry för det men när jag logga in idah på msp hade jag 76 sc nu har jag 527 sc! För att få ihop pengarna har jag:

Gått till chatt rum klappat djur och spelade lite spel och Klappade Julisen,Meddeni och Conni's djur!


Hehe funnkade värkligen nu ska jag klappa igen loggade in och ut för då kan man klappa dom igen och få sc! Herrå!



 

Av jessiepessie - 13 april 2012 15:17

Hallöj! Jo jag hade2 Skämt ett körde jag på Tewii(Tew <3) Och  det var så här(Jag kmr göra så jag gjorde på Tewii):


Me: Heter du Tew<3

Tew <3:aa

Me:Hemsökt!


Det var första men det var inte så roligt andra nu(Mer som en historia):


Det var en gång två seglare som upptäckte en ny ö. Dom bästemda att ön skulle hetta det första någon sa. Först såg en av dom en Jetting och sa RUMPA!!!!!!!!!!!!! Då fick ön hetta Rumpa! Sen nästa år en dag kom dom tbx till ön och då hade dom med sig en häst som hete Skiten! Hästen sprang i väg och en av Seglarna ringde 112 och sa: Vi har lettat över hela Rumpan men hittar inte Skiten!



Bra va den andra var bäst   (Smaylesen kmr från Hotmail!

Av jessiepessie - 12 april 2012 12:40

Hallöj! Nu kmr min Movie vsg:


Info:


Filmade med: Hypercam2

R





Hèrrå nu typ allting som jag hade att skriva!




 


 


♥Datorn vill Chatta♥

Presentation


Jag är en Tjej som Bloggar om mitt MSP liv! Och lite annat!

♥Länkisar♥

Besökare sen Torsdagen 2012-03-22

räknare
besöksräknare

Test Gubbe På MSP

Om ni har en vän som skulle vella Testa MSP behöver hon/han inte göra någon gubbe Jag har gjort en Test Gubbe en tjej men strunnt i funnkar vell ändon Här är Användar namnet och Lozzen:  Regler:

1. Man får inte byta lozzen

2.Anslut inte til din Mail

3.Använd inte test gubben på din blogg!

 

Puss och kram KORTIFLMER:)-;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

♥Mail kontakt♥

JessiePessie@live.se

 

Kontakta mig om ni har frågor eller annat!

♥Gästboken♥

Omröstning

Hur länge har du spelat msp(ungefär hur länge)?
 1-3
 Ungefär 1 år
 Nästan 2 år
 lite mer än 1år
 lite mer än 2 år
 6 månader( Ett halv år)
 Vet Inte själv
 Längre elr inte lika länge som alternativen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Blögg music♥


Sök i bloggen

♥Klocka♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flying Angel Heart

Ömm

Pixel Icons