Checka Bloggen♥♥^^

Alla inlägg den 12 april 2012

Av jessiepessie - 12 april 2012 12:40

Hallöj! Nu kmr min Movie vsg:


Info:


Filmade med: Hypercam2

R





Hèrrå nu typ allting som jag hade att skriva!




 


 


Av jessiepessie - 12 april 2012 12:34

Hallöj! Jag ska visa en häst jag målat i paint här är den:  

Snygg elr? Aja filmen glömde jag ladda iupp så ska göra det nu Hèrrå!





   

Av jessiepessie - 12 april 2012 11:30

Hallöj! Eee....ee jag är trött på att blogga själv och någon annan kanske skulle vilja blogga med mig om du vill det komentera vad ni heter på MSP! Vill helst ha kvar bloggen så jag vill gärna ha någon som kan tänka sig blogga här med mig på bloggen! Men jag har typ en film jag ville visa! Men det blir i Nästa inlägg och Happy Easter kanske lite sent men har inte haft tid med att blogga gjort filmer på MSP!






                 

♥Datorn vill Chatta♥

Presentation


Jag är en Tjej som Bloggar om mitt MSP liv! Och lite annat!

♥Länkisar♥

Besökare sen Torsdagen 2012-03-22

räknare
besöksräknare

Test Gubbe På MSP

Om ni har en vän som skulle vella Testa MSP behöver hon/han inte göra någon gubbe Jag har gjort en Test Gubbe en tjej men strunnt i funnkar vell ändon Här är Användar namnet och Lozzen:  Regler:

1. Man får inte byta lozzen

2.Anslut inte til din Mail

3.Använd inte test gubben på din blogg!

 

Puss och kram KORTIFLMER:)-;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

♥Mail kontakt♥

JessiePessie@live.se

 

Kontakta mig om ni har frågor eller annat!

♥Gästboken♥

Omröstning

Hur länge har du spelat msp(ungefär hur länge)?
 1-3
 Ungefär 1 år
 Nästan 2 år
 lite mer än 1år
 lite mer än 2 år
 6 månader( Ett halv år)
 Vet Inte själv
 Längre elr inte lika länge som alternativen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Blögg music♥


Sök i bloggen

♥Klocka♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flying Angel Heart

Ömm

Pixel Icons