Checka Bloggen♥♥^^

Alla inlägg under mars 2012

Av jessiepessie - 4 mars 2012 14:02

Heej! Idag någon gång såg jag en söt kille i galerian här är en bild på han:  2 lvlar högre än mig men han är så söt♥♥ för några dagar sen var jag,Kathy och Tew i Galerian här är några bilder från det:  


    Har en bild på Kathy och mig bara Jathy och mig då här är den:  Hade typ samma Animering på alla Haha xDD





                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         





Av jessiepessie - 4 mars 2012 13:06

Heej! Vet att jag gjorde ett inlägg nyss men glömde att......... Lägga upp Dagens/Veckans look just vnu är det Dagens idag för att det är ju söndag men här är looken:Dagens look är lite Blandat Svart och vit.




 Och Slut bilden är klar!





                                                Fin Vaa ÄÄ Hèrrå    

Av jessiepessie - 4 mars 2012 12:55

Heej! Har jag gjort ett inlägg idag Vet inte det själv faktiskt. Aja Veckans Moviestar är .-Vanessa-. här är en bild på henne:Snygg med rosa skin vill inte ha det men det är snyggt!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Puss //KORTFILMER:)-;)




















Av jessiepessie - 4 mars 2012 06:58

Heej! Idag på MSP fick jag LCYKO på ljulrt jag fick 40 starcoins här ären bild som bevis:   Tror ni mig komenterao m ni tror mig! Hade typ inget anat att skriva fast idag ska jag börja på slut bilden.



                                                  
   Puss //KORTFILMER:)-;)

Av jessiepessie - 3 mars 2012 19:36

Heej! Jag har inget att skriva nu men ville bara göra ett inlägg oo jag kom på att jag ska göra en slut bild!


                  Puss //KORTFILMER:)-;)

Av jessiepessie - 3 mars 2012 17:04

HEEJ! Jag har blivit avstängd från chatten på Panfu Men jag ska sluta på panfu:) lite mer bilder från MSP:   

 Min Nina899

  

Min BFF 123<3ida<3123

  

Långt ner jag kom vaa

  

Långt ner igen

  

Lite längre upp än dom andra!




                                               Puss //KORTFILMER:)-;)

Av jessiepessie - 3 mars 2012 16:31

Heej! Jag såg en kille i galerian med roset det var vell konstigt här är en bild på honom:

  Glömde att säga att roseten var rosa!!! Det är ju en jätte fin färg på Tjejer men inte på killar Bara ljus rosa passar på killar  Eller vad tycker ni komentera vad ni tycker!




                   Puss //KORTFILMER:)-;)

Av jessiepessie - 3 mars 2012 15:11

Hej!! Välkommen till min nya blogg här skriver jag om mitt Värkliga liv, mitt MSP liv och mitt Panfu liv! Här är lite bilder från MSP idag:  Bild från stranden idag!


 

Bild från Galerian!  Och en bild på min gubbe i galerian!

Tidigare månad - Senare månad

♥Datorn vill Chatta♥

Presentation


Jag är en Tjej som Bloggar om mitt MSP liv! Och lite annat!

♥Länkisar♥

Besökare sen Torsdagen 2012-03-22

räknare
besöksräknare

Test Gubbe På MSP

Om ni har en vän som skulle vella Testa MSP behöver hon/han inte göra någon gubbe Jag har gjort en Test Gubbe en tjej men strunnt i funnkar vell ändon Här är Användar namnet och Lozzen:  Regler:

1. Man får inte byta lozzen

2.Anslut inte til din Mail

3.Använd inte test gubben på din blogg!

 

Puss och kram KORTIFLMER:)-;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

♥Mail kontakt♥

JessiePessie@live.se

 

Kontakta mig om ni har frågor eller annat!

♥Gästboken♥

Omröstning

Hur länge har du spelat msp(ungefär hur länge)?
 1-3
 Ungefär 1 år
 Nästan 2 år
 lite mer än 1år
 lite mer än 2 år
 6 månader( Ett halv år)
 Vet Inte själv
 Längre elr inte lika länge som alternativen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Blögg music♥


Sök i bloggen

♥Klocka♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flying Angel Heart

Ömm

Pixel Icons